dijous, 2 de maig del 2013

JO DENUNCIO


La denúncia que exposaré, és una denúncia que s’ha fet molts cops aquí a Berga i que encara no hi ha hagut cap mena de resultat.
La meva denúncia és per la gent que treu el gos a passejar i no en recull l’excrement. Aquí a Berga cada cop hi ha més excrements de gos al carrer, i jo m’he trobat més d’un cop a davant de casa amb aquesta “agradable sorpresa”. El que trobo més impactant és que hi ha gent que no té cap mena de vergonya, i ho fa a plena llum del dia a llocs on qualsevol persona el pot veure.
S’ha de felicitar la gent que recull l’excrement de gos i el llença a les escombraries o a on sigui. Ha arribat un punt la societat que quan veus que algú recull l’excrement del seu gos et venen ganes de felicitar-lo i et sorprèn de debò, i això no hauria de ser així ja que és el normal per ser un ciutadà digne.
Jo no tinc cap mascota, però crec que si en tingués recolliria els excrements produïts pel meu gos, perquè si no em sentiria malament.
Les mesures que és podrien prendre són diverses, però una de les més fàcils i útils seria que cada persona que té un gos a casa i té la intenció de treure’l a passejar pagui una tarifa i se’l hi doni un carnet on posi que aquesta persona pot treure el gos a passejar per la via pública. Llavors, i amb els agents de Policia Local que hi ha, a més de les càmeres que podrien posar als carrers de Berga és podria veure quines són les persones que més cometen aquestes infraccions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada